Followers


Monday, January 11, 2016

Hrvatski -- Montague Keen - 10. siječnja 2016

Montague Keen - 10. siječnja 2016


Svi dokazi dokazuju da su prije 2000 godina bile napravljene pripreme za preuzimanje Zemlje i da se ukloni čovječanstvo. Ovu operaciju pokrenule su crkva i država. Sve što ste naučili u životu o Zemlji, životu poslije smrti itd... , dali su vam ljudi koji su planirali kompletno preuzimanje Zemlje. Oni su vas uvjerili da oni, sami, imaju vaš najbolji interes u srcu. STRAH je bio oružje korišteno na svakoj razini kako bi se osiguralo da poštujete svaki njihov zakon i slušate zapovijedi. Oni su vas naučili da ih poštujete, da ih tražite da vas vode. Oni su preuzeli kontrolu nad vama; najprije kroz krštenje. Oni su vas zadržavali tijekom vašeg života, i smrti, osigurali su da su budu tamo također da pokušaju uhvatiti vaše duše.

Oni su odgovorni za sve ZLO: ZA SVE RATOVE, GLAD, I KATASTROFE svih vrsta. Pitam vas: ŽELITE LI DA SE OVO NASTAVI BEZ DA MRDNETE PRSTOM ZA POMOĆ U SPAŠAVANJU ČOVJEČANSTVA I ZEMLJE OD PLANIRANE KATASTROFE?

Udružite se, jer imate moć da uklonite sva onečišćenja iz zraka, vode i hrane. Bilo vam je pokazano kako ste bili manipulirani da pomognete u vlastitom uništenju. Vrijeme za akciju je SADA. Nemate vremena za odugovlačenje. Dok vaši neprijatelji guraju u RAT, vi morate inzistirati na MIRU. Kad odete na spavanje svaku večer, zapitajte se: "Što sam danas učinio da zaštitim čovječanstvo od uništenja?" "Što sam spreman učiniti da zaštitim svoju vrstu i Zemlju?" "Jesam li ja saučesnik u ovom uništenju?"

Vidite svoje neprijatelje tko su i što su. Baratajte samo s činjenicama. Pogledajte na one koji, kroz rat, zahtijevaju da ubijate za njih. Bezdušnici upravljaju vašim svijetom. Vi nemate pojma koliko su napredna ta bića, koja kontroliraju Zemlju. Vi ste u njihovim očima obične lutke koje će im dati ono što žele: totalnu kontrolu nad Zemljom. Vas su koristili i zlostavljali. Bez vaše pomoći oni ne bi mogli preživjeti na Zemlji. Oni hrane vašu propagandu, non-stop, da vas navedu na lažni sustav vjerovanja koji su izmislili da vas drže u zatočeništvu. Pogledajte u prošlost da vidite kako i kada su preuzeli kontrolu. Gledajte u BUDUĆNOST kako bi osigurali da opet preuzmete kontrolu.

Vi imate prirodne lidere oko sebe, koji će preuzeti odgovornost da vas izvedu iz tame u svjetlo. Kad jednom napravite taj korak, vaša vlastita sposobnost da vidite izvan propagande i napisanih LAŽI osigurat će vam uspjeh. Ovo je najveći test koji je čovjek ikad imao. Vaš je izbor: ne učiniti ništa, i biti dio uništenja čovjeka; ili postati aktivan, i udružiti se da podržite jedni druge, i uzmete natrag sve što je s pravom vaše. 

Volite svoje bližnje. Volite Zemlju koja je povjerena vama. Volite Stvoritelja koji vam je dao život. Kad se vratite u život poslije života, jasno ćete vidjeti koliko je za vas važno da ispunite sve ono što se tražilo od vas dok ste na Zemlji. Jako smo svjesni svega što je uvedeno da vas se drži u mraku i poštivanju. Mnogi od vas još uvijek nisu svjesni da nije to samo vaš zrak, voda i hrana koje oni kontroliraju, oni se miješaju u svaki aspekt vašeg života. Oni se miješaju i kontroliraju snove kad to smatraju potrebnim. Veronika je vidjela dokaze o tome kako se to radi. Oni imaju tehnologiju o kojoj totalno nemate pojma. Ipak, oni ne mogu ništa učiniti bez vaše pomoći. U tome leži vaša snaga, pa koristite je. Oni se miješaju u vaše živote daleko više nego što ikad možete zamisliti. Ono što će morati učiniti kad kažete: "Dosta je dosta. Ja ne pristajem za vaše planove za Zemlju. ZAHTIJEVAM DA ODMAH ODETE!" Uvijek sam vam govorio da će se oni vratiti tamo odakle su i došli. ONI NEMAJU IZBORA. KAD IM KAŽETE DA ODU, ONI MORAJU OTIĆI. ŠTO ČEKATE?

Moja draga, sa svim tim ometanjima je teško živjeti. Gledaj to na drugačiji način, on pokazuje koliko su očajni da se pokušaju zadržati, kad trebaju odvojiti vremena da se miješaju u ovoj mjeri u živote onih koji pokušavaju izložiti istinu, ljubav, svjetlo. Ljubav će osvjetljavati put... naprijed.

Uvijek, tvoj obožavatelj, Monty.


Poruka od Veronike

Potpuno sam svjesna da mnogi prolaze kroz probbleme slične mojima. Ljudi su ih "dobili". Netko tko je bio moja stijena preko 50 godina ih je dobio. Netko tko je dijelio moje ideale i uvjerenja, i bio je veliki izvor moje snage, je bolestan. Stvari se kvare: Moja OSIM masažna stolica bila je poklon za moj 70-ti rođendan (prije 9 godina), dar koji mi je davao snagu da nastavim. Kad su stvari postale jako stresne, ja bih išla na moju stolicu i koristila bih program opuštanja. To bi magično djelovalo na mene. Mislila sam da će vječno trajati. Kad nisam uspjela za Božić, bila sam neizmjerno žalosna. Za OSIM, zahvaljujem da ste imali mašte i domišljatosti da stvorite ovu prekrasnu stolicu da nam pomogne u našim stresnim životima. Ostale stvari manje važnosti također su prestale raditi. Tada shvatite da se to događa kako bi se izazvao stres. Oni uništavaju sve o čemu mi ovisimo. Oni koriste i ljude i stvari da izazovu stres i uzrujanost. 

Hvala svima koji su bili uz mene na ovom teškom putu.

Sada je 12-ta godišnjica Montyjeve smrti, u utorak, 12-tog siječnja. Dvanaest dugih i bolnih godina bez čovjeka kojeg sam obožavala pokraj sebe. Čovjek kojem bih rado dala svoj život. Monty je bio sve što sam ikad mogla poželjeti. Nedostaje mi svakog trenutka svakog dana. Iako mi on pokazuje da je uvijek sa mnom, komunicirajući itd, nedostaje mi njegov osmjeh kao i ispružene mi ruke.

Veronika



Kanal: Veronica Keen



Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

interview

interview



Predstojeći uhićenja Smutnje